Glädjespridare

Ler hela tiden!!! LIVET kom åter med CSN-beskedet. Jag kan planera saker.
Bara en sån enkel grej som att kunna ta en lunch nästa vecka utan att behöva beräkna budgeten frigjorde mig något enormt! Och jag slipper havregrynsgröten!!!
Sen ler jag ju när jag har glädjespridare lite överallt :)
-Chattat på facebook med Niklas om sommaren (Han pluggar i USA)
-Chattat på facebook med Ida om Egypten (Hon jobbar i Norge)
-Mailat med Staffan (Han jobbar på Malta)
-Msnat med Malin om helgen och Gustav var här innan han började nattjobba och vi började spåna om en kryssning :)
Måste maila Theo också. Bums.

Imorgon:
Massera moster
Tvätta
Gymma
Massera Viktor och hänga med Helen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Näe, inte direkt. Brukar alltid äta något på kvällen, och tror inte en halv dl kesella kan ge en fettuppgång på över ett kg. Nej, det måste vara nåt jävla vatten eller nåt.

2010-03-12 @ 11:43:04
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0