Ändrade planer.

Ingen utgång imorgon :(
Malin fick jobba och då ska hon självklart jobba. Vi går ut nästa helg istället och om 3 veckor ska vi gå ut i Bollnäs,haha.
Spännande!

Nu ska jag och Lill-babs hem till Madde och Doris. Hoppas att det inte blir krig, är ju en hundrädd tjej i botten så att se två hundar "bråka" på varandra gör mig rädd,haha.
Igår var jag hemma hos kusin Emelie och fikade. Hon har två dvärghamstar,Frodo och Legolas och Lillbabs släppte dom inte med blicken! Stod med nosen tryckt mot buren i nästan 3 timmar,inte ens skinka lockade henne från buren!

Senare ska jag massera mamma och sen ska jag GYMMA! 2 veckor sedan sist...

Tråkigblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0