Skvallerkärring!!!

Missförstå mig rätt... Jag älskar att skvallra! Det är ju skitkul ju... Om vissa saker.
Jag bryter inte förtroenden och avslöjar hemligheter.
Jag skvallrar heller inte om saker som andra inte behöver veta/mår dåligt av.

Tex:
Varför skriver du till mitt ex på msn om allt du vet om min kille?!
Mitt ex vill inte veta/har inte frågat dig om det (han tog ju dessutom uppbrottet väldigt hårt så även om han har gått vidare tycker han nog inte det är skitkul att veta!)
Ja ja ja jag vet att "världen är bra jävla liten" men det kanske hade räckt där?!

Var på väg att skriva till dig på facebook men jag behöver ventilera och jag är ganska säker på att du läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0