PEPPAD

Vi var 10 st på spin/intensiv idag,det finns plats för 34 st och det är bara 1 intensivpass i veckan...
Folk har redan tagit sommarlov! Inte jag... Träningen har ingen säsong ;)
Är så peppad nu! Jag är i och för sig aldrig opeppad,jag är en sån som kan motivera mig själv men jag tränar mindre än vanligt och äter sämre nu än på mycket länge! Så nu är det hög tid att ändra på det :)

Peppar för att vara i bättre form än i januari ;)

Just nu är jag lite mer mysig runt magen och brösten får inte plats i den där bikinin :P

Kommentarer
Postat av: Stina

Mysig runt magen . . du är ju rolig du :p



Klart du får prova byxorna ! Ska jag ta med dom till jobbet så att dom finns där ?

2010-06-15 @ 08:18:38
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: carro

köpte dom där trosorna idag.. men dom satt tajt.. bh:n fanns inte.. bikinin är för övrigt galet snygg på dig!, och samtidigt måste jag säga att du o din snubbe är jättesöta ihop!

2010-07-06 @ 16:19:00
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0