Listan

Var hittar man dig runt Gävle? –På friskis &svettis,i Boulognern eller på Hm.

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag? – Att jag är ärlig! Och att jag är lättsam hoppas jag.

När är du lycklig? – När jag skrattar tillsammans med någon jag tycker om :)

Vad beställer du på krogen? – Mojito! :)

När sa du “vet du inte vem jag är” senast? – "Känner du inte igen mig?" smsade jag någon gång i april.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft. – Dagen efter skolavslutningen i 2an på gymnasiet var jag bakfull och icke kapabel till att ens prata för kl 22 dagen efter...

Vilken är din största fåfänga? – Egentligen hela kroppen. Men det är viktigast att rumpan och brösten ser bäst ut ;)

Hur vill du helst transportera dig? – Tar ju alltid cykeln men jag älskar att sitta i passargerarsättet under en bilresa :)

Vad är ditt starkaste minne från barndomen? – Alla timmar i skogen.

När ljög du senast? – Jag ljuger ALDRIG! Det är fett fult att ljuga.

När skäms du? – Gör sällan skämiga saker.

Vad tänker du på just nu? – Kikar på resor och funderar på livet..

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka? – Återkomsten av neon 2001

Vem är den mest kända människa du talat med? – Kristian Luuk :)

Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med. – Jag måste göra något när jag äter... slösurfa,se tv eller läsa!

Vilken är din största skräck? – Löjlig: Att ramla i en stentrappa och slå ut tänderna.

När googlade du ditt namn senast, och varför? – Länge sedan. Det kommer bara upp kineser.

Vad är det närmaste döden du kommit? – Jag är så skonad från sådana upplevelser!

Vad smugglade du in i landet senast? – Inget?

Vilket är det värsta kok stryk du fått? – En örfil efter att jag delat ut en själv.

Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv. – Jag spanar alltid efter extrapriser/rea.

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom. – Men vad löjligt!

Vad irriterar människor sig på hos dig? – Att jag avbryter kanske? Eller att jag är snål eller för ärlig. Vet faktiskt inte. Tell me!

När skrek du besinningslöst senast? – Av glädje: Studenten 2007. Av ilska: Jan 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0