Eclipse

Varje gång Bella kommer nära Edward mimar jag yes och gör gester med händerna. När hon kommer nära Jacob mimar jag wiho och gör gester med händerna.
Men jag lutar nog mest åt team Jacob!

Jag har ju inte läst böckerna (dödssynd jag veeeet) men Helen och Madde har spoilat* åt mig och jag fattar verkligen inte hur dom ska lägga in den högre växeln som krävs för att det som ska hända ska hända. Nu är det ju så jäkla kyskt och lite samma lika action...




* Jag älskar spoliers!!! Blir nästan mer sugen på en film/serie om jag vet hur den slutar ;)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

men du kan den hemliga twiligt-koden ? knip käft !! hahaha.. Men om du vet slutet, du vet du ju att no need for teams ;) meeen, GO EDWARD.. go home to me!

2010-07-09 @ 17:54:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0