Diskriminering ;)

Eftersom jag jobar natt förlorar jag mycket interaktion med kunderna men lite roligt sägs det på natten!

En av de boende(jag vet att man ska säga kund men ni fattar vad jag menar) är väldigt krävande och otrevlig.

Härom natten såg h*n på mig och sa med arg röst:
-Sådär rödhåring kan man inte vara,det är inte naturligt!
-Nej det är inte naturligt men jag vill ju vara rödhårig så jag färgar håret,det spelar väl ingen roll?
-Fult är det iallafall! 

Igår var h*n otrevlig mot en arbetskamrat.
Efter att ha kallat arbetskamraten fet,ful och oduglig(sååå inte ok arbetsföhållande) så sa h*n:
Det finns någon som är rödhåring här,hur kan man få vara rödhårig på jobbet?!

Varför skulle man inte få vara rödhårig på jobbet?!
Hahaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0