Slapphet föder slapphet.

Idag skulle jag göra det jag gör varje söndag-gå på stationspasset. Tagit på mig träningskläder,ätit mellanmål och bara väntar på att jag ska gå när jag känner att jag verkligen inte vill.
Varför? För att det skulle vara så skönt att bara ligga på soffan?! Har tränat 2 gånger denna vecka och levt rövare med min kropp.
Jag älskar ju att träna. Och nu är det för sent att gå iväg. Är man slö-blir man slö.
Slöhet föder slapphet,ju slappare man är detso mindre vill man ju träna... Man kommer aldrig vakna upp en dag och känna sig jätteladdad och att allt känns jättekul...

Har iallafall gått på 54 friskis och svettis pass på 4 månader(tror jag... tyckte att jag såg hur många pass jag gått på när jag klagade på mina varningar)! Det är 3,3 pass i veckan och det är jävligt bra med tanke på att jag har gymmat,simmat och joggat också! Mycket bra träningsår och hoppas att 2010 blir lika bra =)

v 53
Måndag: Yoga
Tisdag: Station/medel
Onsdag: Vila
Torsdag: Nyårpass-medel antar jag..
Fredag: Vila
Lördag: Medel
Söndag: Staion/bas

Planerat v 1
Måndag: Intensiv
Tisdag: Medel
Onsdag: Vila
Torsdag: Station medel
Fredag:Vila
Lördag:Intensiv
Söndag: Station bas

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kanske är för blond för Egypten haha. Men de brukar ju bli råttfärgat om man slappar till lite, de skulle va kul dock!!

2010-01-03 @ 17:56:05
URL: http://arn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0