Påkörd

Ursäkta den dramatiska ordvalet men jag hittar inget annat som beskriver det jag precis råkat ut för!

Är på väg att cykla från Helen och hinner precis hoppa på cykeln och då kommer en svart bil in på innergården.
-Vad snabbt han kör! är min första tanke.
-Han ser väl mig?! Är min andra tanke.
Svar: Ja han körde jävligt fort- nej han såg mig inte.
Kör in i mig!
Jag åker av sadeln ned på pakethållaren och mitt vänsterben kommer i kläm.
Jag skriker:
Hur fan kunde du inte se mig?!
Han ser ut som ett fån och säger att inget hände ju.
Som tur är stod en tjej och rökte och kommer fram och vi turas om att skrika på honom.
Totalt oförstående. Om det hade varit ett barn hade det varit mos!
-Vad skulle ett barn göra här? Säger han dumt.
JA vad i helvete skulle ett barn göra på innergården?! Vad gör du med din bil på innergården?!
När han åker iväg ser jag att han har MASSA bucklor på bilen,något liknande händer säkert var och varannan dag!
AKTA ER(speciellt ni som bor på Brynäs då ;): TEB 494
Svart bil... Jag är ju totalt inkompetent på bilmärken så jag har ingen aning om märke.
Så jävla skakis och arg!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den verkar skum den där bilen, den verkar inte vara registrerad på transportstyrelsen. Skuuumt

2010-01-24 @ 21:50:17
Postat av: ..:Sarah:..

du har reg.nummret.. anmäl för fan li !!

2010-01-24 @ 22:01:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

spelar ingen roll om du blev skadad ! han körde på dig.. jag tycker du ska anmäla. om inte annat har han de på sig sen.

2010-01-24 @ 22:46:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Regnr: TEB494

Fabrikat: NISSAN PRIMERA

Färg: SVART Fordonsslag: PB

Fordonsår: 2002



Transportstyrelsens hemsida! Man kan få fram uppgifter om ägare om du ringer dem!

Lycka till :) PÅ HAN!

(ps: får du minsta skråma, typ skada på jacka måste han betala)

2010-01-24 @ 22:55:30
URL: http://grusa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tycker garanterat att du skall anmäla händelsen. Vilken idiot, tur att du inte blev skadad.

2010-01-25 @ 09:17:28
Postat av: Madelene

POLISANMÄL! Gud jag blir så arg! Man rör inte min kompis! Jävla idiot!

2010-01-25 @ 10:08:12
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: orolig Lillebror

Lillebrur får se till att han inte har sin nissan primera kvar i fortsättningen..

2010-01-25 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0