Update

-Resväskan är framplockad!!!! Har lagt i två shorts,två klänningar och melontröjan.
4 bikinis+ yttligare en överdel. 6 veckor till avfärd,haha.

-Lill-babs kan tydligen göra "high five"!!! M gjorde gesten på skämt men hon var med på noterna.
Tydligen har bästa lillebror lärt henne och inte sagt något för att han vill "ha ett eget trick med henne",hehe. Busted!

-SKITVÄDER!!!!!!! Blir innesittande plugg i helgen,är hundfri så jag behöver inte gå utanför dörren om jag inte vill.

- Jag har möblerat om i min lilla etta! Mycket nöjd.

-Sockerfri.. är jag inte. Har inte blivit av. I mars kanske,känner att läget är under kontroll ;)

-Sugen på tacos men det är ju inget man äter själv...
Update: Ska äta det med mamma och bror imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0