Tröttis

Åt en alldeles för stor andra frukost så nu är jag dödstrött.
Har varit på spinning på morgonen och snart ska jag åka hem till mamma. Taco taco!
Fest i helgen? Näe. Ska dricka om 2 helger och då är det 5 veckor sedan jag festade. Skönt,speciellt när vädret är skit,det är bara drygt att gå ut på krogen :P
Någon dag ska jag skriva om hur jag ser på alkohol och vår generation. Vi är så jävla körda!!
Och det är ett jävla skämt att folk tror att man inte kan bli alkoholist bara för att man är ung.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha, ja, han menade jag..! 18 år.. Gött.. Lammkött, mums!;) Ska vi ta en liten trip till the states och ragga? :P

2010-02-20 @ 14:36:44
Postat av: ..:Sarah:..

if you got the gene you got the gene !! (hur gen nu stvas, men hey du fattar)

2010-02-20 @ 17:51:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0