Träna istället för att sova...

Jävla sömnproblem!!!! Jättetrött på kvällen,lägger mig och har svårt att somna och när jag väl somnar... är det dåligt. Jättejätte trött när klockan ringer. Oftast brukar jag sova 1-3 timmar till och strunta i varför jag ställt klockan,sömn är såå viktigt för att jag ska fungera normalt. Idag struntade jag i det och gick på Intensiv kl 11.
Jäklar vad tufft det va!!! Men sköönt! Mannen som vanligtvis har Intensiv på lördagar har kastat in handduken... Det var nog lika bra eftersom han inte orkade med sitt eget pass,hehe. Nu är det tjejerna som leder station/medel som ska turas om.
Vill inte gå på mer än 2 jympapass i veckan då mina benhinnor krånglar lite fram och tillbaka... Så jag slits mellan intensiv/station medel/puls medel,dom passen är roligast och jobbigast tycker jag!
17 maj springer jag Vårruset! Någon annan som planerat att springa? =)


Ikväll blir det kräftskiva med Helen,Madde och Emma!
Och Melodifestivalen!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy för benhinnor! Mina krånglar nu med och jag kan bara precis som du gå på ca 2pass i veckan, fast jag helst skulle vilja gå varje dag!

2010-02-06 @ 20:58:18
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag har också lite planer på att kör Vårruset, och även Tjejmilen i år igen :)

2010-02-07 @ 13:13:21
URL: http://emelof.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0