SVETT

Hade ju tänkt att gymma på förmiddagen men jag ville hellre sova. Tänkte gymma efter lunch men hela kroppen skrek nej! Åkte till friskis och chansade på att få en plats på Core eller spinning. Allra helst spinning.
Fick den sista platsen men kommer in sist och får en helt galen cykel som inte gick att sänka och precis när passet drar i gång ser jag en ledig cykel längst bak i lokalen som jag slänger mig på! Hann inte justera så mycket så... AJ mellan mina ben. 2an och 3ans position var himmelsk,ville inte sitta på cykeln :P
Det var en riktigt bra ledare,jag har ALDRIG varit så svettig i hela mitt liv!! Inte ens när det var 30 grader varmt på gymmet och jag sprang på bandet.  Kontentan: Jätteglad att jag inte tvingade mig själv att gymma+ kom aldrig sent,justera spinncykeln ordentligt!

Ikväll har jag masserat en gammal kompis från högstadiet,jättetrevligt även om det är jobb :P
Jag har gjort pannkaka igen och nu ska jag måla naglarna. Lugnt och skönt med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0