Rycket

Fick ett ryck idag och klippte mig själv och la i färgen "Ultimate ash blonde"

Före:

Självklart för väntar jag mig inte att bli "Ultimate ash blonde". Är gul/orange och även grön i vissa ljus och det vill jag ha bort,iallafall få några ljusa skiftningar.

Efter klipp,före färg:


Hann spänna mig också. Ska satsa mer på styrkan. Muskler är hett :D

Efter färg:
Det gick inte ta en bra bild. Jag är för fåfäng. Min judenäsa går inte att fotografera.

Jag är nöjd. Camelofärgen kostar 29 spänn på Willys och den kommer jag använda fler gånger =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men snyggt :) du klippte ju av en del hår.. bra där! visst är de skönt att få bort lite gammalt:)

Laddad till den 6:e nu då? då kommer jag och gör Gävle osäkert... Kramizzzzz :P

2010-02-23 @ 23:23:46
Postat av: Niklas

Snyggt, men du är ändå snyggast i rött! =)

2010-02-24 @ 00:32:21
Postat av: stina

pretty nice ;) men jag håller med ovanstående. rött är liksom du på nå sätt ;)

2010-02-24 @ 10:58:15
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: The who

Råka läsa det som cameltoefärg.. Men bättre än en mooseknucklefärg iaf!! Förlåt barnslig humor :) Iaf så tyckte ja att de va en jättefin färg som satt jättebäst på dig :)

2010-03-02 @ 01:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0