Feb!

Redan februari!!
Galet.

Har inte alls haft lust att blogga. Fick ont i själen i fredags och då... lessnade jag.
Det här har jag gjort iallafall:

Torsdag: Mös typ hela dagen,såg Snabba cash med Lotta.
Fredag: Gick till stan i snöstorm,skällde och sa elaka ord,grät och bestämde mig för att glömma.
Var på Mingel och Bar med Lotta,sov hos en killkompis som snarkade så högt att jag gick hem så tidigt att det bara var jag och plogbilarna ute.
Lördag: Sov till 12. Stan och fika med Helen. Soffmys ensam.
Söndag: Pluggdag med Helen. Kvällsmys.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Läkning tar tid.

de kommer bli bra. jag lovar. jag är ett levande exempel. ett års totalt trasig, nu hel. Sötnos, de läker. . .



ska vi mysa nån dag snart igen ?

PUSS

2010-02-01 @ 18:20:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0