Fattig & dum

Min höst var väldigt tuff. Jag var helt nere och fick inte mycket gjort i skolan.
Det gör ju självklart CSN misstänksamma,nu väntar dom 4 veckor på att jag ska få in lite poäng.
Jag har alltså fått in 0 kr i Januari och det blir samma nolla i februari.
Idag ringde dom från en avdelning som jag inte brukar jobba på och ville boka mig imorgon bitti...
HUR DUM ÄR JAG SOM SÄGER NEJ?!
Gah blir så irriterad på mig själv.
Jag är alltså DÖDSFATTIG och tackar nej till jobb.
Egentligen borde jag säga till er,vänner och bekanta: Kom och massera er hos mig.
Det gör skillnad på en hel veckas matintag om ni bara kommer 1 gång.
Men jag har ingen massagelotion och har inte råd att köpa ny,för den är dyr.
Kanske kan snika lite av Jenny tills jag kommer på grön kvist igen....
KOM OCH FÅ MASSAGE! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle gärna komma och få massage!!

2010-02-12 @ 18:33:43
URL: http://idaols.wordpress.com
Postat av: Lisa

Använd rapsolja! Ingen bryr sig! :D Jag lovar. Jag är oxå pisspank. Annars skulle jag komma direkt. Jag är så där trasig igen och min ländrygg är helt öm. :( (efter afron)

2010-02-12 @ 20:32:50
URL: http://braintab.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0