Den förlorar som ger upp!

Woho äntligen :D
Igår på den sista lektionen med Anders Bergström fick vi göra basövningarna en och en inför alla och man fick komma med tillrättavisningar för att vi ska hitta de perfekta vinklarna.
Gjorde min benböj och Anders säger:
Är det någon som har nåt? Näe det skulle i så fall vara att man är avundsjuk och önskar sig dom där vinklarna!
Blev jätteglad :) Marklyft har jag haft jättesvårt med men jag har funderat och funderat på hur jag ska bättra mig och efter att jag hade gjort det sa Anders:
Vet ni.. Skarp har haft jättesvårt med marklyften men nu märks det att hon tränat! Du får en guldstjärna! Och en applåd från hela klassen. Växte kanske en halvmeter :)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

171 cm baby !! ;)

2010-12-08 @ 19:57:51
Postat av: ..:Sarah:..

171 cm baby !! ;)

2010-12-08 @ 19:58:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0