Mot nya mål och utmaningar!

Känner på mig att träningsåret 2011 kommer bli helt fantastiskt!
* Springa Vårruset på under 27 minuter (29 min 2010)
* Springa Tjejmilen på under 59 minuter (61 min 2010) Skyller lite på seg startgrupp här :/
* Springa HALVMARATON på under 150 minuter (vill inte sätta för höga mål här,märker väl hur det går med träningen om tiden kan kapas med jag tänker inte springa långsammare iallafall och det gäller alla lopp ;)
* Inte glömma stretchen! Har fuskat lite på senaste tiden och det märks direkt! Ingen vill vara stel och ovig ;)
* Styrketräna 2 gånger i veckan+2 cardiopass och övrig träning på kul.
* I övrigt så ska jag inte smittas av min sambos matvanor.. eller ska vi säga snacksvanor? Han behåller sina magrutor ändå-det gör inte jag ;)


Hoho jag och lillebror i Spanien 2009! Biffen 1 och biffen 2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0