Sista veckan!

Jobbar 21.30-07 mån+tis,fre+lör+sön sen är jag fri för denna sommar.
10 dagars ledighet innan skolan börjar! Ska bli förjävla skönt faktiskt...

Igår målade vi hus i Mehedeby och käkade kräftor,muuums! :)

Har lunchat med finaste och nu ska jag sova igen tills han kommer hem från jobbet..
Vad ni än tror och hur jag än försöker övertyga mig själv: Jag kan inte bo i Bollnäs.
Tyvärr.
Det vore ju det "bästa" men jag vill kräkas lite när jag tänker på att bo här.

Fredriks brors flickvän tog den här fina bilden i Stockholm:

Sötaste Emma (snart 7 år :P),jag och Fredrik på väg till Gröna Lund.

Kommentarer
Postat av: madelene

Ni är så himla fina ihop. Inte bara på bild utan hela tiden.

2010-08-09 @ 16:29:42
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0