It´s on

Idag ska jag hundvakta Doris! Lill-babs stora lilla kusin. Förhoppningsvis kan vi jogga men eftersom hon löper misstänker jag att hon är en stoppkloss ;P
Sen ska jag massera Madde och efter det ska jag ned på stan och prova allt jag vill köpa inför löning,blir mer effetiv shopping då och det kommer nog vara packat med folk på fredag! Ikväll åker jag till Bollnäs,såklart <3

Jag ska också göra en annan grej.
Skriver om det sen kanske. Det är liiite av en hemlis ;D



Farbror till mig:
Jag kikar på dig på Facebook ibland! :)
Varför skriver du inte eller gillar statusar då?
Jag vet inte hur man gör!!!!!


Update:
Söndag: Morgonpromenad. Dop i Stockholm. Jogga
Måndag:Hemmastyrka. Promenad/jogga. Åka till Bollnäs
Tisdag: Bollnäs. Promenad.
Onsdag: Bollnäs,jogga(1 MIL),vin med Niklas.
Torsdag: Lunch med Madde,jogga,tvätta,jobba 21.30-07.
Fredag: Ev Vip-frukost på Hm,lite shopping med Helen innan jag stupar i sängen. Åker till Bollnäs och äter kräftor.
Lördag: Fredrik&jag åker till Gävle. Mat hos mamma. Utgång :D
Söndag: ------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0