Vad hände?! (Totalt ointressant)

Lutar åt en utgång på fredag,då har jag varit på krogen 5 gånger i April vilket är sjukt ovanligt för att vara mig.
David (vet att du läser ;P) träffade mig ute för 2 veckor sedan:
-Lite förvånad jag blev att se dig!
Varför då?!
-Du är inte den man träffar ute och jag trodde det var träning som gällde nu.
Haha man har ju uppenbarligen en image!

Såhär lite har jag sprungit på krogen det senaste året:
Maj 09: 0 gång
Juni 09: 0 gång (tycker inte att man kan räkna Interpool ;P)
Juli 09: 3 gånger (på 9 dagar)
Aug 09: 1 gång
Sept 09: 0 gång
Okt 09: 1 gång om man räknar Mingel&bar...
Nov 09: 1 gång om man räknar med Mingel&bar...
Dec 09: 2 gånger
Jan 10: 1 gång om man räknar Mingel&bar...
Feb 10: 0 gång
Mars 10: 2 gånger
April 10: 5 gånger.....
Tror att singellivet kom ikapp mig där,men det känns bra. Alla har ju en partytid i livet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0