Tisdag

Var riktigt sliten igår. Somnade på tåget och jag var som en klubbad säl i 25 minuter.
Men ändå var jag uppe till 01.30 när jag kom hem!!!! Det är jag ju aldrig en vanlig dag... och speciellt inte efter lite sömn och ansträngande dag, märkligt.
Nu ska jag äta stooor frukost och sen ska jag ta bort plasten och plåstret :D

Får se om jag åker till Bollnäs över sista april.... Haha femte gången på sju veckor i sådant fall :P
Men det är jäkligt skönt att komma bort och träffa nytt folk och umgås med Malin <3 Varje gång jag sitter på tåget hem får jag nya vinklar på saker och ting,hehe.
På söndag jobbar jag på sjukhuset 14.30-22 och måndag 07-14.30,money honey!

I övrigt så är jag väldigt glad! High on life så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0