Stuff

Skulle skriva om Egypten men jag orkar inte just nu,kommer ta hundra år att skriva och lägga upp alla bilder men dom finns på facebook så kika där vettja :D Känner mig redan blek,funderar på att sola imorgon...

Är både glad och ledsen. Eller inte ledsen,lite ihållig bara men jag vet att det går över.
Exet har skaffat tjej. Visserligen är det 11 månader vi gjorde slut men vi har strulat och sårat varandra fram till januari så det känns konstigt att någon annan sover i min gamla säng,har tandborste där min stod och är kär i våran(gamla) lägenhet. Men det är ju helt klart det naturliga och det kommer bli jättebra för mig att släppa taget på riktigt,måste kicka igång mitt singelliv,jag är grymt tråkig som söt ung singeltjej :P
Annars är jag glad för alla underbara människor i min närhet,ni är så fina :)
Det är jävligt roligt att umgås med "dooers",personer som ser till att saker händer-inte bara snackar!
Den 26 april ska jag tatuera mig för första gången :D Det blir en text,känns basic men spännande såklart!
Då ska jag även pierca mig för tredje gången och då är det inte öronen vi pratar om ;D

I helgen blir det tvådagars... Inte van med det,kommer vara död på söndag men det får det väl vara värt :D

Kommentarer
Postat av: Helen

Låter som en bra utveckling det där, även om det är lite jobbigt nu.



Vi har också börjat prata om tatueringar! Jag vill faktiskt.



Ses snart? Gå hälsans stig med lillbapps kanske? =)

2010-04-08 @ 22:38:46
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/
Postat av: ..:Sarah:..

de gör ont, men de kommer gå suveränt bra! och när du släppt taget är de hundra miljoner gånge lättare att gå vidare.. :) jag lovar!



Duuu... tatuera dig ?! i love it!

och piercing.. nice nice.. vart då? intim? ;)

not a picknick i know haha!



PUSS och snart en dejt ?

2010-04-09 @ 15:56:07
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0