Yoga

Ikväll ska jag och Helen gå på yoga för första gången!
Hon är skeptisk,jag är positiv! Spännande ska det bli hur som helst.

Idag har varit en sån där sjukt effektiv dag. Jag har varit på seminarium i skolan,har städat,betalat räkningar,diskat,vikt tvätt och grejat. Läst lite har jag också gjort. Med betoning på lite. På fredag ska tre PM in(ca 9 sidor) jag har har inte gjort någonting förutom att planera vad jag ska skriva... Men jag jobbar ju bäst med kniven mot strupen.

Något annat som jag gjort idag är att gråta.
Jag har gråtit i 4 månader. Och ett tag innan dess också.
Det verkar inte bli bättre. Man kan/ska inte försöka ändra på någon. Så är det bara.
Måste släppa och gå vidare men det kan vara det svåraste jag gjort.
Allt är bara ett stort "tänk om"? Men nej,inget tänk om. Han är inte mogen för det och jag vill inte vara olycklig.
Jag är hellre olycklig ensam än att vara en tjatmorsa på den man älskar tills hjärtat längtar ut.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja du.. li li.. ja du!

ett år.

2009-09-21 @ 23:25:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0