Yoga på måndagar!

Jag brukar fastna för all ny träning jag testar...Japp,det blir yoga-måndagar för mig!
Skönt och avslappnande,precis var jag behöver! Min hållning är som en säck potatis!
I need Yoga!


TRE veckor utan kaffe och socker! Fyra veckor sedan jag drack någon alkohol.
Det går som på räls, jag är duktig :) Känner inget sug heller... eller jo,en gång har jag känt det.
När en klasskompis tog fram en termos med kaffe och en chokladboll vattnades det i munnen... Men bara 1 gång på 3 veckor är faktiskt riktigt bra! Fortsätter i minst 1 vecka till. Vill ju klara förra årets 30 dagar på rad utan socker och 43 dagar utan alkohol! Piece of cake ;)

Kommentarer
Postat av: stina

vart går du på yoga någonstans då? :)

2009-09-22 @ 11:44:56
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0