TRÖTT

Jag är dödstrött.
Hoppar i säng tidigt ikväll kan jag tala om.
Efter 4 timmars shopping så skjutsade mamma mig till Willys för veckohandling.
Sen åkte vi hem till mamma och åt kycklingtacos och titttade på "Uffe Li",film från när jag var liten.
(Den har fått namnet Uffe Li för att vi fick låna kameran av min morbror Uffe och när jag ville titta på mig själv när jag var 23 månader sa jag att jag ville se "Uffe Li")

Imorgon ska jag
-städa,
-Träna,har bara gjort yoga denna vecka :S
-Anna kommer på besök! Kul!
Har planerat att träffa Mr velig men ja,nja,va nej jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Stina

Tröjorna finns på salongen : )

2009-09-28 @ 21:00:45
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0