Nu börjar detoxen!

Idag börjar detoxen för september månad!
Jag har fått med 4 tjejkompisar+ mamma på detta så nu blir det en renlevnadsmånad för hela slanten.
För mig innebär det:
-Ingen alkohol
-Inget socker-inte ens honung
-Inget kaffe
Ganska självklart. Jag ska även utesluta de dåliga vanorna jag har dragit på mig under sommaren:
-Ingen salami
-Inget messmör
-Inga skorpor med smör
-Inga varma koppen
(dödssynd,jag veeet.)

I övrigt kommer nog allt vara sig likt,tycker att mina matvanor är bra förutom dessa pålägg/snacks som är helt okej i små mängder annars men inte under detoxmånad ;)


Mitt fokus ska ligga på tre saker: Skolan. Träningen. Lill-babs.
Dessa tre kommer absolut först-så ni vet.
Ska bli bättre på att uppdatera om träningen och lägga upp recept,lovar!
NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

heja heja !!!



du, häng med oss då vettja!

på hälsomässan!

2009-09-01 @ 22:16:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0