Koncentrationssvårigheter.

Jag har verkligen koncentrationssvårigheter! Har så svårt att fokusera längre än 10 min och så har det varit hela mitt liv. Ett tag misstänkte jag nästan att jag hade någon bokstavskombination,men jag tror inte att det,hehe. Tur att jag har bra minne och har lätt för att lära annars skulle det vara kämpigt ;)

Nu är det hårdplugg som gäller fram till fredag! Ingen särskild bloggning fram tills dess.
På lördag får jag min belöning: STORSHOPPING. Nya skor,varma koftor,strumpbyxor och stora örhängen...
MMMMM :D


Jag har "träffat" en kille i snart 2 månader men nu orkar jag inte mer.
Han är som en liten velig tjej i en 190 cm lång karl. Hot and cold(yes and no,in and out,up and down) är hans mellannamn. Ibland är han hur som helst,planerar mindre resor för oss och kallar mig söthjärta,gobit och "min finaste" och ibland kan han bara glömma/strunta(och han är inte sån som inte kollar telefonen) att jag skickade sms för 12 timmar sedan och vill helst inte boka av tvättstugan för att sova hos mig.
Karlar suger. Singellivet duger (eller är bäst,ingen protest)!!

Kommentarer
Postat av: stina

haha du är så jävla skön li!

kan därför bli lite svårt för dig att hitta någon som kan mäta upp till din übersköna nivå ;)

MEN du hittar någon!

Denna verkar dock inte vara den rätta eftersom han inte fattar vad han nästan "har".. eller hade..

2009-09-23 @ 13:33:06
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj, det där sista lät ju jäkligt bekant! Tragiskt skönt att höra att det finns fler som råkat ut för den här typen killar.

2009-09-23 @ 17:23:12
URL: http://myimperfections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0