Halvtid

Japp nu har halva tiden gått. 15 dagar utan kaffe och sötsaker och 21 dagar utan alkohol!
Life is good! Känner mig duktig,mår kanon :)


Skola idag... först grupparbete i tre timmar sedan handledning inför en individuell uppgift i Kost B.
Jag har ju redan läst HPB och då fick man en annan stooor uppgift.
Jag hade två ideér och båda fick klart godkänt men jag ska nog göra en föreläsning om sockerberoende :)

Nu ska jag sova på soffan,sen träning och i kväll är det IDOL  från GÄVLE!
Måste ses!!!

................
Inte så förvånade att jag blev trött och slööö efter 2 timmar på soffan-ingen träning :(
Nu har jag diskat och dammsugit... Är så jävla trött på att diska! Finns inget jag hatar mer men min diskmaskin strular och jag måste diska allting,lyckades ha sönder två tallrikar idag...
Kl 20 kommer Puttte och Lill-babs hit för IDOL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0