Detox dag 5

En av mina med-detoxare byter ut september mot oktober.
De andra två har redan fuskat. Bara jag kvar(som inte fuskat alltså,de andra kör på!)...  men det sporrar mig som satan! Jag vill vara en bra förebild och visa att det går. För mig finns det inga planer på att bryta eller fuska före den 1 oktober. Så är det bara. Och jag vill visa att vem som helst kan och det är inte svårare än vad man gör det till.
Smör har känts lite sådär under detox... Jag har smör på riskakor eller på hårt tunnbörd,absolut inte alltid.
Smör är okej. Kan de andra ha detox med äppelkaka och choklad kan jag ta smör ibland :D

Frukost: Liten tallrik med yoghurt och müsli.
Träning: 60 min Puls bas. Konditionsgympa. Woho! Min första träning på 16 dagar,skööönt :D
Mellis: Smoothie med mango,hallon,havregyn och banan. 1 falurågrut med kalkon. 2 ägg.
Mellis 2 hos mamma: Kopp te,tunnbröd med smör och en pyttebit av mammas egna grova bröd med smör.
Sen Lunch:
Jättesallad med serranoskinka,quinoa,orange paprika,mozzarella,groddar,avokado,ruccola,gurka- Mums!
Mellis: 2 nektariner+1 passionsfrukt
Middag:- Åt lunchen så sent och hungern hann aldrig infinna sig innan läggdags.



Gårdagens steg:
10.960 st
Stegräknaren återfunnen! :)

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-05 @ 16:23:05
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vill också ses snart, kanske en till promenad i hemlingby? Det var så mysigt... =) Tack för jobbstödet, behöver verkligen varma tankar och pepp fram till nionde oktober.



Kram!

2009-09-05 @ 17:38:17
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0