30 dagar avklarade!

Japp då har jag klarat 30 dagar utan socker och kaffe,jäkligt imponerad av mig själv som dricker 2-3 koppar kaffe varje dag i vanliga fall :)

Idag var jag till mormor och Svante. Jag fick äpplen,gurka och blommor,allt från deras egen odling.
När jag kom synade mormor mig uppifrån och ner och letar efter fel... Hon kunde inte klaga på mitt hår (hon HATADE att jag var rödhårig),min jacka var varm,hade fingervantar och skorna var rejäla.
-Åh du har lappade jeans... din stackare.
-Eh ja. Jag köpte dom så... för 4 år sedan.

Snart ska jag och Dijana ha krismöte hehe. Vi ska peppa varandra...

Kommentarer
Postat av: stina

Vaddå inget socker alls på 30 dagar? inte ens fruktsocker eller allt dolt som finns i mat?

Isofall är du härmed min förebild.

Jag får inte äta socker alls. jo max två frukter om dagen. Men inte socker i yoghurt, eller dricka juice eller ha ketchup eller senap på min sojakorv. Vilket jag int heller får äta för jag får inte äta jäst, eller gluten eller laktos. Det är endast riskakor som gäller haha ;)

2009-09-30 @ 18:57:52
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

GRATTIS



Pepp Pepp Pepp!!

2009-09-30 @ 23:36:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Du var så himla fin idag !!

En riktig färgklick !! :D



Passade tröjorna ?

KRAM

2009-10-01 @ 11:27:55
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0