21 timmar i Gagnef

Hemkommen från 21 timmar i Moje,Gangef... ingen metropol precis men där fanns lugnet kan jag säga! Jättemysigt har vi haft de :)
Nu är jag så trött att jag tror att jag svimmar. Är så hungrig att jag nästan mår illa men jag orkar inte göra något åt det. Kanske äter ett äpple om jag orkar ta mig ut till köket.
Vill inte ens tänka på att Lill-babs måste kissa...



Lugnet!
Lill-babs gillade också Moje!
Frukost-vy!
Babsen sugen på gröt!
Erik fastnar inte på bild... hehe.
Fuskar lite med drickan... har inte fått i mig min liter på två dagar nu :S

Nu har jag fått min ledighet,måste fokusera på skolan lördag och söndag!!
Fast imorgon har jag full rulle:
-Tvätta
-Träna
-Färga håret (är i stort sätt röd i topparna)
-Äta middag hos mormor
-Bio med Kicki och Lotta

Gårdagens motion: 30 min crosstrainer+30 min motionscykling.
Steg: 10.372

FÖRESTEN: Dåligt pepp jag är på att se IDOL på tisdag när de är i GÄVLE!! woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0