HUNGRIG!

Fan vad hungrig jag är.
Konstigt eftersom jag inte ätit lite idag...
(kl 9.00)-2 portioner fiberhavregrynsgröt med hallon. Macka med leverpastej.
- Hemmagjord potatismos,fisk,ärtor,haricorverts och rostade röbetor
-3 satsumas och 1 äpple+ en kopp kaffe,en kopp mint-te och ca 1 liter vatten under dagen.
Var så hungrig att jag inte kunde träna klockan 16,det borde jag ju varit kapabel till med magen SKREK!
Och det var alldeles för trångt på gymmet... Ska bli skönt att gymma på friskis i vår där gymmet inte blir knökfullt vid 10 pers...


Grönt kök,grönt linne och en grön perfekt mogen avokado ;)

Kommentarer
Postat av: stina

Ja det var verkligen supermysigt!!



Och du är ju som mig du. konstant hungrig. och nej jag har inga parasiter i kroppen haha. ibland verkar det som att om jag äter ordentligt så blir jag hungrigare på något konstigt sätt. antingen som att jag töjer ut matsäcken liksom.

eller så har du fått igång sån bra förbränning eftersom du är så duktig att träna så kroppen behöver mer bara ;)

Puss

2009-10-08 @ 17:49:03
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: .

Men oh va snygg du är i håret!! :D

2009-10-08 @ 18:21:45
Postat av: ..:Sarah:..

Men oh va snygg du är i håret!! :D

2009-10-08 @ 18:22:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0