Myser

Nu sitter jag i en svettig datasal och myser med ett program som heter Diet trainer.
Två personer + jag själv har skrivit matdagbok och när jag för in uppgifterna i programmet kan jag se vad som är bra och det som behöver förbättras när det gäller intaget av föda (och dryck ;).
Till uppgiften ska jag kolla alla näringsämnen och analysera och lämna in till läraren men de två som snällt har ställt upp på att skriva matdagbok i 3 dagar ska givetvis få personlig återkoppling.
Det är så sjukt kul och intressant att jag sitter här och myser :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha! Låter roligt. Är det något program som en annan kan skaffa och använda sig av?

2009-10-14 @ 14:11:25
URL: http://helenhusdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0