Merry micro

Hade typ glömt att det är litteraturseminarium idag. Jag har läst boken 1 gång.
Ska försöka dra igenom min del 1 gång till innan vi börjar 13.15 och sen får det bära eller brista!

Jag har fått en jättefin svart micro i tidig julkklapp av mina föräldrar!
Pappa åker till sin flickvän på Filipinerna nästa vecka och kommer hem i Januari så det är därför mamma och pappa passar på att gå ihop om de större julklapparna nu...
Jag vill inte ens gå in på vad jag tycker om pappas resa... Men hur som helst är det bra att mamma och pappa har en god relation och hjälper varandra trots att det är snart 5 år sedan de gjorde slut.

I kväll : Yoga!
Veckans första aktivitet. Imorgon ska jag gymma *längtar*

Kommentarer
Postat av: roxy

ofta han har flickvän i filipinerna? :O

2009-10-21 @ 12:35:36
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0