JAG LEVER!

Jag lever men min dator är död.
Den startade inte först och sen startade den men tangetbordet funkar inte alls.
Någon som haft det problemet med sin bärbara????
Det är fruktansvärt handikappande att inte komma ut på internet... och om man inte bloggar eller uppdaterar statusen på facebook finns man tydligen inte,man är lika död som sin dator.


-Fredagen var KUL.
Dock hände en sjuk grej som har lett till ångest.... men mest för honom&henne... Lite för mig men det är inte mitt problem. Det ska bli spännande att se vad som händer iallafall. 
Nu fick jag höra att någon sagt att "Li var sååå full".... Haha. Om jag hade varit "såå full" hade jag definitivt inte tagit mig upp efter 2.5 timmars sömn och haft kurs i 7 timmar.
Hade jag varit "såå full" hade jag blivit grymt jävla idiotbakis och legat hemma och kräkts eftersom jag är en person som väldigt väldigt lätt blir bakfull-alltså var jag inte särskilt full. Salongsberusad,peppad och glad- OH JA! :D
Go å gla´kexchokla som jag brukar säga!

-Massagekursen är GRYM.
Jag lär mig massor och jag är jätteglad att jag får arbeta lite praktiskt nu så jag kan hugga tag i allt plugg som väntar...

Jag är trött,hejs!
Nu vet ni att jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0