Helg!

Nu har jag helg! Men det blir hårt plugg för hela slanten,ser fram emot det!
Jag är bra,jag har tagit är mig igenom värre och jag är så satans envis att det inte borde vara några problem.
Nu ska jag lära mig massa nytt :)

I dag är det 45 dagar sedan jag drack alkohol(två glas vin när jag och Kicki åt kräftor) 50 dagar sedan jag festade.
Jag har en otrolig respekt för alkohol och dess effekter på kroppen och det känns jätteskönt att jag har den inställningen jämfört med många andra i min omgivning. Jag är inte tråkig eller har "förlorat" socialt liv bara för att jag inte har gått ut varje vecka,tänk på det-alla andra 21åriga singeltjejer ;)


..............
Nu har jag skickat iväg ett mail angående praktiken som vi ska ha i december... spännande! Hoppas,hoppas,hoppas.
Håll tummar och tår för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0