Handikappad

Det är så sjukt handikappande att datorn är trasig!
Skrämmade att jag är så beroende av internet...
Nu är jag hos pappa på middag och snor lite datatid mellan maten och kaffet.


Ni som vill ha massage kan börja få det vecka 45! Hör av er till mig så bokar vi tid (haha vad proffsigt de känns ;)
När jag gjort mina 10 massager kommer jag ta en symbolisk summa(Typ 50-100 spänn,har inte bestämt mig. Är det oetiskt?) när jag masserar,så ni vet!
De som står först på tur:
-Ammi
-Madde
-Sarah
-Mamma
-Mormor
-Bror
-Helen
-Lotta+Malin
-Anna Grön
Har jag glömt nån? Självklart masserar jag så många som möjligt!

Jag sa ju att Katrin var gravid! Jag visste de!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag betalar gärna en hundring!

2009-10-24 @ 22:24:01
URL: http://madelenes.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Jaaa :D massage!!

2009-10-25 @ 07:44:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0