Grymt pass!

Åh vad jag blev kär i stationspasset idag! Helt i min smak,massa styrka OCH kondition!
Gjorde tillochmed armhävningar på tårna,då kände jag mig hård kan jag säga ;)
Nu hoppas jag på grym träningsvärk imorgon!

Veckan som gick:
Måndag: Yoga
Tisdag: Vila
Onsdag: Kondition (30 min crosstrainer+ 3.5 km jogging)
Torsdag:Vila
Fredag: Medelpass med Lotta
Lördag: Promenad 1 mil
Söndag: Station/bas med Lotta

Veckan som kommer:

Måndag: Yoga med Lotta
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Kondition
Torsdag: Station/medel
Fredag: Vila
Lördag:Vila
Söndag: Ki balans
Har skola 4 av 5 dagar, massagekursen på lördag-söndag och jag ska ha Lill-babs typ alla vardagar så det är lite snefördelat men hoppas att jag orkar detta eller får möjlighet att strukturera om lite...

Ska köpa nya träningsskor,har fotriktiga skor som jag har köpt på ortopeden men de är absolut inte bra vid hopp,skutt och löpning.... *stackars benhinnor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0