Fantiserar...

Efter frukost,promenad med Lill-babs och tvättning ska jag nu sätta igång med pluggandet.
Men jag fantiserar om att rensa bland mina kläder! Man blir alltid så positivt överaskad... Jag har så satans mycket kläder att jag inte kan stänga min byrå... Jag har tillochmed fått en fråga om den är trasig,haha. Nej bara överfull.


Pappa kom hit och tog ut Lill-babs en sväng...Han hade varit hem till Putte och blivit besviken för att hon inte var där :P Han är så sjukt kär i henne! Jättekul med tanke på att han inte ens klappade eller ens tittade henne när hon var valp!
När han hade varit utomlands sist ringde han från arlanda för att säga att han hade saknat Lill-babs eller "hunden" som han kallar henne. I början var jag lite avundsjuk (haha) på deras relation men nu börjar jag inse att han visar kärlek till henne för att han har svårt att visa det för oss andra i familjen...

Det är något speciellt med en vuxen man som ligger på golvet och pratar bebisspråk med ett djur...
Gamla män med pudlar är också jättekul!
Pappa och "hunden" i Puttes lägenhet.
(På dörrkarmen ser vi tydligt vad Lill-babs gör när hon är ensam...)

Nu: Plugg+ tvätt+lunch
Sen: Medelpass med Lotta
Ikväll: Idol och ölkorv (länge sedan nu!)
Och rensning av garderoben? :D

Kommentarer
Postat av: stina

han har varit hemma hos mig. eller hos min mamma eftersom jag inte bor där längre. han var rolig kommer jag ihåg haha :P

2009-10-09 @ 22:20:15
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0