Bra vecka!

Tror att detta är den bästa träningsveckan på.... oj kanske 3-4 månader. Sorgligt.
Men nu har jag flow och kör på som vanligt :)

V. 40
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Yoga
Torsdag: Kondition- 35 min cykling+ 3km jogging.
Fredag: Medeljympa med Lotta
Lördag: Styrketräning
Söndag: Medeljympa med Lotta

Planering för v 41:
Måndag: Yoga med Lotta
Tisdag: Kondition
Onsdag: Styrketräning
Torsdag:Vila
Fredag: Core med Lotta
Lördag: Vila
Söndag: Station/bas
Får se hur det går ihop med livet :) Hojta till om någon är sugen på att hänga på... Kondition/styrka kör jag på Fjärran höjder och det andra är med friskis och svettis :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är lite sugen på att testa core.. får se om det blir på fredag eller nån annan gång ;)

2009-10-04 @ 20:06:47
Postat av: stina

haha ja du är lite snuskig du..

Men fan vad du tränar och står i!

Jag MÅSTE sätta igång den här veckan nu. Jag älskar att gymma själv t ex. men nu har jag inte gjort det sedan i juni sista gången.. och sen när man tar ett uppehåll så är det så svårt för mig att komma igång igen :( kram kram

2009-10-04 @ 21:51:20
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: Lotha

Bra att du får med mig och tränar :D

2009-10-04 @ 22:11:07
Postat av: Lisa

Har du utnyttjat provveckan på Sats? :)

2009-10-04 @ 22:45:48
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: ..:Sarah:..

jag har inte tagit bort nått ? hmm

2009-10-04 @ 23:34:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0