33 dagar

Tror att jag bryter ikväll. Ska se massa serier(Top chef,Top model petite,True blood,Project runway) och känner för en påse naturgodis!
Jag har alltså klarat 33 dagar utan socker*,har känt sug en enda gång och jag har inte ens tänkt på att fuska :)
Kan hända att jag tar en kopp kaffe hos mamma också! Vi får se :)

* Socker-inga som helst sötsaker,godis,choklad eller snacks. Ingen honung,inget strösocker. I viss mån har jag ätit det "dolda" sockret i livsmedel men eftersom jag i försöker undvika sådana produkter så är det inte signifikant.


Funderar på om jag ska skippa styrketräningen idag... Har inte bestämt mig än :P

Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Yoga
Torsdag: Kondition (35 min cykling + 3 km jogging)

Fredag: Medeljympa med Lotta
Lördag: Styrketräning
Söndag: medeljympa med Lotta


Vecka 41:
Måndag: Yoga med Lotta
Tisdag: kondition.
Onsdag: Medeljympa
Torsdag:Vila
Fredag: Core
Lördag: ?
Söndag: Styrketräning
Blir inte så rolig träning nästa vecka... Skulle vilja gå på pulspass eller station men det funkar inte med övriga aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: roxy

ah det är på friskis ;p okey tack för tipset! har aldrig gått på jympa där så tänkte att jag skulle pröva.

2009-10-03 @ 11:38:26
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: stina

men va? när gick alla dom där bra programmen? jag kolladepå tv.nu och fattade ingenting haha :S

2009-10-03 @ 21:28:57
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0