Tillbaka i banan igen

Tonade håret men det blev en aningen slavrvigt... har ju inte ögonen i nacken direkt :P Men får väl se hur det blir när det torkat.

Simmade men Lotta idag. Första gången jag simmade på typ 10 månader men det gick jättebra! 1 km på strax under 30 min är shysst efter ett så långt uppehåll. Lotta förbättrade tiden med 10 min,jag hade en snabbt tempo,hehe. Fick sms av henne nu att hon redan känner träningsvärk i låren! Förstår att jag tröttnade på simningen när jag körde menllan 3-10 km i veckan men 1-2 km är lagom och bra komplement till stryketräningen!

MEN fy till fjärran höjder som skriver på hemsidan att bassängen stängs av kl 15 för tävlingar och på badet står det 14. SÅ fult. Och då sa tanten i kassan att vi inte kunde simma i banan.
Men trots att jag och Lotta kom strax efter 14 hann vi simma våran kilometer utan att någon skulle pyssla innan den stundande tävlingen..

NU:
-Äta klart
-Smink och fix
-Fest! Det ska bjudas fruktiga drinkar och rabarberpaj,nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0