Sommarjobbsångest.

I mars var jag på intervju på omvårdnad angående sommarjobb.
Jag fick skriva på papper,skulle bli inbokad för intro och lyftteknik och blev lovad att jobba till 99 %.
Nu har jag fortfarande inte hört ett jävla skit och jag är 99 % säker på att jag INTE får jobba.
SÅ jävla fittig stil,ska ringa på måndag,antar att det är klämdag imorgon. 
Får hålla tummarna att jag får jobba på sjukhuset som jag gjorde förra sommaren.. Men det är på inringning och det är inte så säkert när man har en hyra att betala. Å andra sidan behöver jag bara jobba 5-6 ggr i månaden för att klara hyran och över 7 ggr för att leva lyxliv så det är ju bra.
Dessutom har jag kommit in på två sommarkurser så jag klarar ju mig... MEN jag vill jobba. Jag vill ha ett schema. Jag vill jobba 5 dagar i veckan inte få reda på att jag ska jobba 8 timmar innan jag ska infinna mig på plats.
BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0