Maj maj måne

Äntligen maj! Om 22 dagar fyller jag 21... och om 10 dagar åker jag till SPANIEN! Längtar så mycket.

Gårdagen var jättejätte trevlig. Vi var bara 5 st,vi åt och drack gott.
Förrätt 1- Klassisk skagentoast.
Förrätt 2(skulle kalla den mellanrätt men den var ganska lätt)- Räkcocktail med chili/avokadoröra.
Varmrätt- Grillad fläskfilé,grönsaker i ugn(morot,potatis,squash,lök),pepparsås,varm salsa samt grönsallad.
Efterrätt- Varm krämig rabarberpaj med vaniljsås samt kaffe och avec.
Yummie! Jag drack två små glas rött vin och en baileys till kaffet. Drack massa vatten också så idag är jag pigg... men det är inte vissa andra :P Jag brukar få magont och blir uppsvälld efter vissa restaurangbesök men jag har inte fattar varför men såklart-rödvin. Min mage gillar tydligen inte rödvin.

Gårdagens motion: 11 min orbi,gym-överkropp. Hade gärna cyklat eller sprungit men LB var ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0