Little red

Little garden how do I make your flowers grow, when I already do everything that I know.I bring you sunshine and I bring you rain, but still you refrain.
All the other gardens are so full of flowers.
They're so colourful yet I spend all these hours, trying to make you as beautiful as them, but still you refrain
Kate Nash -Little red.

Ingen blixt av klarhet kommer slå ner inom den närmaste tiden.
Jag kan inte låta bli att lägga skulden på mig. Skulle jag ha struntat i allt jag kände? Vet fortfarande inte vad jag vill och ovissheten knäcker oss båda. Inget kommer ju bli bättre av att vi tjurar och bråkar på varandra för ingen vågar visa vad den andra vad denne egentligen känner. Som en katt och råtta lek. Jag vågar inte satsa för att jag misstänker att allt blir som förr och du vågar inte satsa för att jag inte vågar satsa. Visa dig sårbar nu. Det har jag gjort.
Känns som att jag har gråtit klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0