Hot hot hot.

Enligt SMHI ska det bli 27 grader utanför Alicante på måndag,YES. 4 dagar kvar :D
Gissa om jag längtar. Men idag blir det "Operation hitta passet ".....

Idag:
Träna
Städa
Skolarbeta
Sova hos Putte... Vad är det för dag idag? Biggest loser dag! Haha.
 
Har funderat rätt mycket på barn på senaste tiden. Hösten/vintern måste ha varit grymt tråkig för vissa för just nu är det 5 st i min närhet(eller vänners närhet) som är gravida! Två av dem är lika gamla som mig,dvs född 88... En av var min bästa barndomsvän (men vi har inte haft kontakt sen 04),helt galet faktiskt... Jag vill ju egentligen aldrig ha barn så  för mig är det nästan obegripligt att föda barn vid 21 år ålder. Det är så långt ifrån min verklighet man kan komma. Jag ser mig själv som vuxen och ansvarsfull men långt ifrån redo att uppfostra en individ till en bra och vacker människa som är ett livslångt åtagande!
Jag kan känna att mitt liv precis börjat och jag är inte redo att ge det till någon annan! När jag hör om andras graviditeter bli jag ännu gladare för det liv jag faktiskt lever!

 
Gårdagens motion:
Vila.
Steg: 12.372 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0