Yttligare en dag försvann...

Idag har jag inte fått mycket gjort...
-Gick upp 10 och käkade frukost
-Satta igång två maskiner tvätt och gick med Lill-babs till Putte.
-Tränade,stretchade och åt en frukt i omklädningsrummet som vanligt.
-Hängde upp tvätten och hämtade LB.
-Lagade lunch: potatisklyftor,morötter,zucchini i ugn men kyckling marinerad i citron och vitlök med keso och paprika och ruccolasallad.
- Hämtade tvätten och datanördade.
-Såg Top model 4 och top chef.
-Lagade middag; Stekt halloumi,mograhbiga (stavning?? Stor cous cous.), paprika,gurka och ruccola.
-Läste lite
-Vilade ögonen på soffan i 60 min.
-Vaknade med chokladsug så jag tog med mig Lb till Hemköp där jag köpte en ljus fairtrade kaka.
-Åt min choklad och såg Desperate housewifes.
-Datanördat tills nu.
Fan vilken värdelös dag. Måste skaffa mig ett extrajobb.

Imorgon öppnar MYRORNA i Gävle!! Jag ska inte dit dock... kanske på torsdag.

Gårdagens motion: 15 min cykling,gym-ben.
Kände mig härligt seg efteråt och tänkte att jag skulle få mysig träningsvärk.
Men icke. SOm vanligt. Får fan aldrig det... :(

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

du kan få läsa den absolut, vet inte om jag kommer rama in den, men den finns här :) KRAM

2009-04-01 @ 13:51:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0