Trött i ögonen

Lovar du att vara ärlig? Men... det är väl jag alltid?
Du heter: Li
Smeknamn: Lisen,Linnzan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nothing compares to you- Sinead o´connor. Tonight- Lykke Li.
Beroende av: Läppsyl
Vem behöver du mest just nu: En bästis
Vad tror folk om dig? Oj ingen aning. Hör fått höra att jag skulle vara kall.
Stämmer det? Nej... eller?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina smycken eller att jag har "roliga" kläder.
Vad säger du för att imponera på någon? Ingen jävla aning. Varför försöker man imponera på någon`?
Hur imponerar man på dig? Man är cool utan att veta om det.
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Ett sms som säger att min flytt från Teila till tele2 är godkänt *förlåt pappa*
Var bor du? Gävle
Trivs du där: Det duger.  Ganska litet och inskränkt ändå. Alla känner alla men det hindrar inte från att alla ligger med alla. Gävle- En av sveriges klamydia tätaste städer!
Äger du några converse: Oj... 5 par. Ett par turkosa,svarta,rosa,lila,röda och då har jag ändå slängt ett par gröna och kamoflaugefärgade!
Sprit, cider, vin eller öl: Vin,gärna vitt
Brukar du bli för full: FÖR ofta tyvärr...
Vad har du för mobil operatör: Teila fram till tele2 känner för att byta.
Är du allergisk i mot något: Var det när jag var liten men det mesta växte bort.
Har du haft sex idag: Ja.
Nästa mål i ditt liv: Göra klart hemtentan och belöna mig själv med shopping (jag MÅSTE spara pengar men jag har fått sommarjobb-måste firas. Kan man fira på bättre sett än att unna sig shopping? I dont think soooooo!)
Hur svarar du i mobilen: Hallå där eller Hejdeli.
Vem ringde du senast? Putte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han ville sova hos mig-och det får han.
Antal timmar sömn inatt: Åh sov så dåligt,men det var nog 8 dåliga timmar.
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Nja. Var inte sen en enda dag under högstadiet/gymnasiet, men när jag började på högskola blev jag tidsoptimist! Underligt! Är jag sen så handlar det om 5 minuter.
När mår du bra: När jag får mig ett gott skratt.
När blev du fotad senast: Jag fotade mig själv vid lunchtid.
Hur känner du dig nu: Trött och fundersam.
Vanligaste färg på dina kläder: Omöjligt att säga. Kanske att det är grönt... eller rött.
Vad tycker du om fötter: Ingen har fina fötter.
Vad saknar du: Sommar och sol.
Hade du en bra kväll igår: Ja! Film och serier. Förstörde hela träningsveckan genom att äta: Ölkorv,kex och blåmögel,hemmagjorda cookies och drack energidryck.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
Rakar du benen: Ja men bara upp till knäna... har alldels för mörkt och grovt hår för att gå upp på låren!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 22-01.
Är du blyg? Herregud nej!
Sysslar du med någon idrott:Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet!
Har du spytt offentligt: Yes. För många gånger nu...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Knulla runka och försöka suga av mig själv.
Är du nöjd med ditt liv: Ganska.
Är du bortskämd: Inte en sekund. Möjligtvis med kärlek.
Vad gör du i morgon: Tränar och skriver hemtenta.
Vad är det värsta du vet?  SNÖ.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? HAha slösa? Inget går till spillo... Kanske mina snackapengar är slöseri.. Mellan 30-100 kr isåfall.
Vad behöver du just nu? Lite eld i baken...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte om jag tycker att man är någon bra förebild om man har vanliga "kändisjobb"(skådis,musiker,modell osv)
Vad längtar du till? SPANIEN,11 maj!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det är ganska glest.
Vad använder du för shampoo? Loreals för färgat hår.
Vad är det finaste du fått? En resa till malaysia var väldigt fint... Annars har jag fått massa små fina saker som jag uppskattat.
En speciell dag du minns: Första mötet med Lillbabs! Dagen jag tog körkort,dagen vi förlovade oss,studenten,första kärleken osv,osv,osv.
Hur gammal är du: 20  år och 10 månader.
Tycker du om någon just nu: Självklart!
Om fem månader: Augusti? Förhoppingsvis jobbar jag och ser fram emot att börja näst sista terminen på Hälsopedagogiska programmet.
Du samlar på: inget.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma/putte
Gillar du golf: Nä,snobbigt tidsfördriv.
Vilken tid gick du upp idag: kl 10 typ..
Har du sovit i din egna säng inatt: Åh gud, i puttes säng.. det var våran gemensamma förut... Aj.
Har du strumpor på dig nu: Ja lila!
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är det okej att gråta: Jag älskar att gråta.
När grät du senast: i förrgår tror jag
Laddar du ner musik och film från Internet: Bara musik... väldigt sällan.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SPARA SPARA. Shoppa och resa.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: HAha nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  När jag är så kissnödig att jag inte kan hålla mig längre
Har du piercing: Jepp
Vill du gifta dig: Jag tror inte det längre..
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Solarium 1 gång/månaden
Är du bra på att laga mat: Nej inte direkt men jag älskar mat och bak. Förstår mig inte på människor som säger att det inte är nå kul att laga mat åt sig själv. Helt sjukt-mat är gott och livsnödvändigt man lagar mat vare sig man är ensam eller inte. Ibland känns det som en lam ursäkt för att äta pizza,slöfockar,laga mat!
Gillar du att dansa: Jag börjar att göra det faktiskt!.
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Ganska faktiskt..
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry’s cookie dough. Vill så gärna testa Häagen dazs cookies and cream men jag hittar den inte!!! Hjälp mig?
Tror du på ett liv efter döden: Nej det blir svart.
Tycker du om sushi: Älskar.
Vad äter du helst när du ser på film: Vindruvor eller ölkorv
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Absolut inte. Gick 12 ggr om året förut.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Haha jag är en dagsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jao...
Biter du på naglarna: Nej! Fy satan!
Röker du: NEJ
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-5 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde: Håkan Hellström- En vän med en bil
Vad gör du på helgerna: Sover,datanördar,festar ibland,ser film/tv,tar igen allt jag skulle gjort i veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0