Skärpning fröken Skarp!

Imorgon ska hemtentan in... Jag har haft 10 dagar på mig men jag är ändå mest produktiv sista dagen innan inlämning.
Idag har jag dubblat antalet ord jag skrivit på 8 dagar. Fattar inte varför jag utsätter mig själv för det här varenda jävla gång. Det har ju funkat hittills med betyg och sådär men nu är det en B-kurs och kraven är högre.
Även om jag skriver arslet av mig så kommer det antagligen inte att räcka till. Jag kan omöjligt få ner allt som ska innefattas i en hemtenta med tiden 10 dagar på b-nivå på en jävla dag.
Det ska inte gå... och om det går jag jag bara utnämna mig själv till superkvinnan.
Jag är väldigt lättlärd och jag älskar att plugga men jag känner aldrig av pressen att få ett bra betyg.
Hoppas att den pressen infinner sig i nästa kurs... Kan inte fortsätta såhär...


Gårdagens motion: 40 min orbi+25 min cykling.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha japp jag vet, lite många såna :P

2009-03-26 @ 20:02:44
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: emmy

=)

har inte satt någon direkt tid, allt beror på omständigheterna. så länge jag är i mål på en tid med fyrtio-någonting är jag nöjd med årets första tävling. =) har ingen vidare koll på hur jag ligger till just nu, så det blir en formtestning.. =)

2009-03-27 @ 10:56:20
URL: http://pemmylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0